فرمانده انتظامی نیشابور از عملیات ضربتی رهایی گروگان و دستگیری ۴ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

رهایی مرد ربوده شده در نیشابور/۴ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: ساعت   ۳:۱۴ بامداد یکم مرداد ماه گزارشی مبنی بر آدم ربایی در یکی از خیابان‌های نیشابور به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستورات ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد.  

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تهدید وارد خانه مسکونی شده و پس از تخریب خودروی سمند، مرد ۴۴ ساله را با خودروی سواری خود برده‌اند.

وی گفت: عاملان آدم ربایی درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد از خانواده گروگان داشتند که به علت حساسیت پرونده، اتاق ویژه عملیات تشکیل شد.

احمدی افزود: تحقیقات بعدی پلیس حاکی ازآن بود متهمان اختلافات قبلی با گروگان خود داشته‌اند و با ردزنی‌های گسترده دریافتند آدم ربایان از شهرستان نیشابور متواری شده اند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با اقدام های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان دریکی از روستاهای شهرستان‌های استان خراسان رضوی شناسایی شد؛با هماهنگی مرجع قضایی ۴  متهم دستگیر و فرد ربوده شده رها و به آغوش خانوده بازگشت.

وی در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بی سیم دستی، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه عیار سنج سنگ‌های قیمتی، یک دستگاه قطب نما کشف و خودرو سواری ساینا  توقیف شد.

احمدی ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی و سرعت عمل کاراگاهان پلیس آگاهی نیشابور گفت: تحقیقات از متهمان با دستورات تخصصی مرجع قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.